Honda CRF 300

Jako jedyna osłona silnika na rynku jest zamocowana w trzech punktach zamiast w standardowych dwóch, dzięki czemu wytrzymuje więcej niż pozostałe modele. Dolne podłużne przetłoczenia pomagają silnikowi przemieszczać się gładko po twardych przeszkodach przy minimalnym oporze. Osłona zabezpiecza silnik, filtr oleju oraz wylot rury wydechowej przed odskakującymi kamieniami oraz błotem, dzięki czemu niezabłocony silnik jest przez cały czas optymalnie chłodzony.

Torba na ramię Defender EVO wykonana z 1100 Denier DuPont Cordura została zbudowana tak, aby przetrwać w najtrudniejszych warunkach, jednocześnie minimalizując ciężar motocykla. Paski odblaskowe są przyszyte po obu stronach torby, aby poprawić widoczność i bezpieczeństwo w warunkach słabego oświetlenia i jazdy nocą. Zmienna wysokość 16 - 29 centymetrów.

Jako jedyna osłona silnika na rynku jest zamocowana w trzech punktach zamiast w standardowych dwóch, dzięki czemu wytrzymuje więcej niż pozostałe modele. Dolne podłużne przetłoczenia pomagają silnikowi przemieszczać się gładko po twardych przeszkodach przy minimalnym oporze. Osłona zabezpiecza silnik, filtr oleju oraz wylot rury wydechowej przed odskakującymi kamieniami oraz błotem, dzięki czemu niezabłocony silnik jest przez cały czas optymalnie chłodzony.