Honda CRF 300 / Rally
Jako jedyna osłona silnika na rynku jest zamocowana w trzech punktach zamiast w standardowych dwóch, dzięki czemu wytrzymuje więcej niż pozostałe modele. Dolne podłużne przetłoczenia pomagają silnikowi przemieszczać się gładko po twardych przeszkodach przy minimalnym oporze. Osłona zabezpiecza silnik, filtr oleju oraz wylot rury wydechowej przed odskakującymi kamieniami oraz błotem, dzięki czemu niezabłocony silnik jest przez cały czas optymalnie chłodzony.
Jako jedyna osłona silnika na rynku jest zamocowana w trzech punktach zamiast w standardowych dwóch, dzięki czemu wytrzymuje więcej niż pozostałe modele. Dolne podłużne przetłoczenia pomagają silnikowi przemieszczać się gładko po twardych przeszkodach przy minimalnym oporze. Osłona zabezpiecza silnik, filtr oleju oraz wylot rury wydechowej przed odskakującymi kamieniami oraz błotem, dzięki czemu niezabłocony silnik jest przez cały czas optymalnie chłodzony.