Producent Unit Garage srl Via Annibolina, 19 47832 San Clemente (RN), Włochy NIP (VAT): IT04242270405 E-mail: logistics@unitgarage.com Strona internetowa: www.unitgarage.com
Aby zamontować oryginalny top case BMW z modeli BMW R1200GS i R1250GS LC na modelu R1300GS ADV wyposażonym w uchwyt Vario top case, potrzebujesz tej płyty adaptera.
Homologowany podwójny wydech UNIT garage dla Triumph Scrambler 1200. Centralne mocowanie ze stali nierdzewnej i tytanowe tłumiki w całości wykonane ręcznie, w doskonałym stylu GP.
Specjalne podwyższenia kierownicy zaprojektowane i precyzyjnie wykonane metodą CNC przez nas, frezowane z litego stopu aluminium i wykończone w kolorze srebrnym.
Para przedłużek osłony dłoni kompatybilnych z oryginalnymi osłonami. Są montowane wewnątrz standardowych osłon, dzięki czemu są bardziej ochronne i eleganckie, doskonale chroniąc dłonie przed deszczem, zimnem i uderzeniami. W komplecie z zestawem montażowym. Wysokiej jakości materiał PMMA
Specjalne wsporniki kierownicy zaprojektowane i wyprodukowane metodą CNC. Dzięki przesuniętemu otworowi kierownicę można przesunąć do tyłu lub do przodu o 10 mm w stosunku do pierwotnej pozycji.
Wkłady (cartridge) widelca do BMW R12 G/S, opracowane na podstawie doświadczeń zdobytych podczas włoskiego czempionatu Motorally – nowe wkłady przeznaczone do motocykli typu Raid/Rally.
Tylna owiewka + uchwyt tablicy rejestracyjnej do Royal Enfield Himalayan 450 zaprojektowana równolegle z siodłem Rally, nadaje motocyklowi bardziej atrakcyjny i sportowy wygląd.
Zestaw tytanowych kolektorów wydechowych z widocznymi spawami i bez katalizatora dla modeli R12. Wykonane ręcznie, ważą o 4,10 kg mniej niż oryginalne.
Zestaw tytanowych kolektorów wydechowych z widocznymi spawami i bez katalizatora dla modeli R12. Wykonane ręcznie, ważą o 4,10 kg mniej niż oryginalne.
Zestaw stalowych kolektorów wydechowych z widocznymi spawami i bez katalizatora dla modeli R12 G/S. Wykonane ręcznie, ważą o 2,15 kg mniej niż oryginalne.
Zestaw kolektorów wydechowych ze stali nierdzewnej bez katalizatora. Wykonany ręcznie, waży 2,150 kg mniej niż oryginał i poprawia moc silnika. Versija EURO 3/4.
Zestaw kolektorów wydechowych ze stali nierdzewnej bez katalizatora. Wykonany ręcznie, waży 2,150 kg mniej niż oryginał i poprawia moc silnika. Versia EURO 5.
Torby boczne z mechanizmem szybkiego mocowania. 3 kolory. Najwyższa jakość od włoskich mistrzów, pięknie wykonane sakwy do klasycznych motocykli, scramblerów i motocykli café racer.
Torby boczne z prawdziwej skóry z mechanizmem szybkiego mocowania. 3 kolory. Najwyższa jakość od włoskich mistrzów, pięknie wykonane sakwy do klasycznych motocykli, scramblerów i motocykli café racer.