• 1 z 7
 

Lekka Osłona silnika Outback Motortek - Honda Africa Twin CRF1000L / Adventure Sports

 

Lżejszy wariant osłony dla tych, którzy nie jeżdżą w ekstremalnych off-roadowych warunkach, ale potrzebują ochrony ważnych części silnika – karterów, filtru olejowego i rury wydechowej – przed odskakującymi kamieniami lub błotem. Kompatybilna z gmolami także innych marek, do modelów z przekładnią manualną i DCT.

Dostępność Wybierz wariant w magazynie w magazynie nie w magazynie
Kolor
838,53 PLN 838,53 PLN 838,53 PLN 838,53 PLN
693 PLN 693 PLN 693 PLN 693 PLN bez VAT
   
Marka Outback Motortek
Kategoria Outback Motortek - Gmole
 

Lżejszy wariant osłony dla tych, którzy nie jeżdżą w ekstremalnych off-roadowych warunkach, ale potrzebują ochrony ważnych części silnika – karterów, filtru olejowego i rury wydechowej – przed odskakującymi kamieniami lub błotem. Kompatybilna z gmolami także innych marek, do modelów z przekładnią manualną i DCT.

Jeśli przewidujesz naprawdę ciężki off-road, wybierz lepiej połączenie gmoli Outback Motortek i najwytrzymalszej istniejącej osłony silnika.

Właściwości:
  • Chroni w najbardziej wrażliwych miejscach – kartery, chłodnica oleju, filtr oleju oraz rura wydechowa. Cała lista części zbyt drogich, by narażać je na ryzyko jakiegokolwiek uszkodzenia. Cena osłony w porównaniu z ceną tych części jest nieznaczna.

  • Chroni przed zabłoceniem silnika przyczyniając się w ten sposób do odpowiedniego chłodzenia. Nie wystarczy tylko ochrona ważnych części silnika przed bezpośrednim uderzeniem lub odskakującymi kamieniami. Ważne jest również to, by błoto z przedniego koła nie było przylepione pomiędzy osłoną i silnikiem oraz rurą wydechową.

  • Zaprojektowane do obsługi w trudnych warunkach – brak pudla z ostrymi rogami, które w terenie tylko by przeszkadzały. Outback Motortek oferuje swoje osłony do prawdziwej jazdy w terenie, gdzie trzeba się liczyć z tym, że motocykl często przejedzie się „brzuchem” po kamienistym lub błotnistym terenie. Aerodynamiczny kształt osłony i wzmacniające przetłoczenia na dolnej stronie opracowano dokładnie z myślą o takim celu. Przetłoczenia dolnego elementu zasadniczo wzmacniają osłonę, bez zwiększania wagi całej części.

  • Wycinana laserowo konstrukcja aluminium o grubości 4 mm – wystarczająco wytrzymały a zarazem lekki materiał

  • Wytrzymałe elementy montażowe – elementy wycinane laserowo, idealnie dopasowane części z 5-milimetrowego materiału. W sytuacjach kryzysowych pochłaniają większą część energii uderzenia zapobiegając deformacji ramy motocykla.

  • Piaskowana powierzchnia jest pokryta odpornym lakierem proszkowym