Sakwy boczne + stelaż BUMOT Extremada - KTM 1050/1090/1190/1290

 

Tekstylne sakwy boczne z mechanizmem szybkiego zamykania, do tych samych ram, co kufry BUMOT. Najszybszy system zamiany kufrów na sakwy, bez żadnej redukcji. Łączą wszystkie zalety kufrów i sakw – łatwe mocowanie, utrzymują kształt i są przy tym znacznie lżejsze niż kufry, lepiej nadają się i zapewniają większe bezpieczeństwo podczas podróży w terenie – w razie upadku, kontakt nogi z sakwą jest zawsze lżejszy niż z kufrem. Pojemność 74 litry.

Dostępność w magazynie
3 369,85 PLN
2 785 PLN bez VAT
   
Marka BUMOT
Kategoria BUMOT - Bagaż
 

Sakwy są wykonane z dwóch warstw 1100 Denier DuPont Cordury i 650 g winylu pokrytego poliestrem. Oznacza to, że są przygotowane do najbardziej wymagających warunków na pełnych przygód trasach. Są odporne na ścieranie, rozdzieranie oraz wodę. Warstwa zewnętrzna sakw (z logo) jest dodatkowo pokryta kolejną warstwą Cordury oraz wkładką nylonową, która zwiększa odporność na rozdarcia w razie upadku motocykla na drodze. Dzięki tej warstwie sakwy zawsze utrzymują piękny równy kształt i w żaden sposób się nie mną. Wewnętrzna strona sakw jest zamocowana na 4-milimetrowej aluminiowej blasze, która zapewnia stałość kształtu i stabilne zamocowanie do ram motocykla. W zestawie mechanizm szybkiego mocowania z zamkiem, kompatybilny z rozwiązaniem stosowanym w kufrach BUMOT.

Sakwy zamykają się jak klasyczny worek żeglarski – przez zrolowanie. Otwór zewnętrzny sakwy z cordury zamyka się najpierw za pomocą zamka błyskawicznego, a następnie roluje się całość, w zależności od stopnia załadowania sakwy. Pojemność jest zatem elastyczna. Zrolowaną część wystarczy tylko przepasać dwoma szerokimi pasami. Długość pasów również można regulować zależnie od aktualnych potrzeb. Ładnym detalem potwierdzającym precyzję producenta jest elastyczna taśma sprytnie wbudowana na końcu pasa – pozostałą część pasa wystarczy zrolować i przeciągnąć przez taśmę. Jest ona wszyta na końcu pasa, dzięki czemu nigdy się nie zgubi, zaś koniec pasa nie będzie powiewać na wietrze.

Wewnątrz każdej sakwy można znaleźć kolejny wodoszczelny worek żeglarski, który zapewnia wodoszczelność, a przy tym można go w dowolnym momencie w całości wyjąć. Dzięki temu z motocykla nie trzeba wyciągać całych sakw – mogą one pozostać na pojeździe. Po całodziennej jeździe w błocie z pewnością docenią to hotelarze. Zamknięte sakwy zabezpieczają dwa stałe pasy, pod którym można przypiąć kolejne bagaże.

Po bokach sakw znajdują się dwa uchwyty na bidony, gdzie wygodnie mieści się 2-litrowa butelka wody. Za pomocą wbudowanych taśm ściągających można ją zabezpieczyć przed wypadnięciem, niezależnie od nierówności terenu. Łączna pojemność 8 litrów wody na drogę to z pewnością wystarczający zapas. Sakwy mają na bokach paski odblaskowe 3M, co zapewnia lepszą widoczność w czasie zmroku i ciemności. 

Na górnej krawędzi sakwy posiadają wszyte paski, które zapewniają dużo wolnych otworów do zaczepienia dodatkowego wyposażenia.

Sakwa ścięta po stronie, po której w motocyklu znajduje się rura wydechowa, ma pojemność 31 l, druga 35 l. Na każdej sakwie znajdują się jeszcze dwie zewnętrzne kieszenie na butelki dwulitrowe. (4x).

Sakwy są kompatybilne z wszystkimi stelażami na kufry Bumot Defender, dzięki czemu można je wymieniać na kufry. Sakwy mają zgodny sposób mocowania i nie jest tu wymagana żadna redukcja.

 

 

Stelaże są częścią pakietu

 

Stale stelaże na Bumot Extremada na miarę Twojego motocykla. Stelaże bez kufrów działają niezawodnie jako gmole dla tylnej części motocykla. Strona, po której na motocyklu znajduje się rura wydechowa, jest ścięta, tak aby powierzchnie górne kufrów były rozłożone symetrycznie względem motocykla. W odróżnieniu od innych systemów, motocykl z kuframi ma z obu stron taką samą szerokość i jest zrównoważony optycznie.